• |  

Kiadó reklámfelület

2017.08.18 Ilona

   

Vibráló, tiszta és nőies, ez a Shiseido Ever Bloom

A Shiseido a világ egyik legrégebbi kozmetikai márkája, 1872-ben alapították Japánban. A jelenlegi logót 1916 óta használják, ami két kaméliát ábrázol, melyek az erő és a szépség szimbólumai. Legelső termékük egy fogkrém volt, amit európai nőkkel reklámoztak. Ez újdonság volt az akkori Japánban, ezzel a Shiseido modern és feltörekvő márkaként tűnt fel a piacon. A ma már a világ 5. legnagyobb kozmetikai vállalata számos ikonikus terméke közé érkezett most egy új parfüm, az Ever Bloom.

Az ívelt formájú üveg teljesen átlátszó, színe víztisztából pirosba hajló. A parfüm azonban nem csak kívül különleges, hanem belül is. A jól megszokott fej-, szív- és alapillat helyett egy külső és egy belső illatjegyet alkotott meg a parfümőr, Aurelien Guichard. Az Ever Bloom-ot megillatolva egy képzeletbeli virágoskertben találjuk magunkat, ahol a lótusz, a jázmin, a bolgár rózsa, a gardénia és a narancsvirág illata vesz minket körbe, melyeket tökéletesen kiegészít a sylkolide, a hinoki fa és a pézsma. Ez a fantasztikus illat pedig végig kísér egy egész napon át, és minden fontos pillanatot megörökít, amelyekre mindig emlékezni fogunk, amikor ismét használjuk az Ever Bloom-ot. 





"Egy virág, mely elvarázsol, és egyetlen szirma eláraszt illatával. 
Csábítóbb, mint bármely más virág, minden tekintetet magához vonz, és minden szívet rabul ejt."

Az Ön kisugárzása. Az Ön aurája. Az Ön illata.