• |  

Kiadó reklámfelület

2017.06.25 Vilmos

   

"Egyszerű, friss, magával ragadó" - Carven Le Parfum

2015.05.2819:00
Forrás: MJO

Márciusban egy új parfüm márka érkezett Magyarországra, ez pedig nem más, mint a Carven. Carmen de Tomasso megelégelve, hogy 155 cm-es magasságára nem talál divatos ruhát, 1945-ben megalapította a Carven Házat.

Ruhái megalkotásakor trükkökhöz folyamodott, hogy nyújtsák az alakot és kiemeljék a dekoltázst. A Madame Carven által tervezett ruhák mindennapi használatra készültek, friss és fiatalos stílust képviseltek és ő volt az, aki 1950-ben útjára indította a félkosaras push-up melltartót. A zöld-fehér csík a divatház tudatalatti kézjegye lett. A ház illatait is hamar megalkották, a Ma Griffe 1946-ban, míg a Vétiver 1957-ben látott napvilágot.

2013 tavaszán került a polcokra a Carven Le Parfum. Francis Kurkdijan készítette az illatot, Thierry de Baschmakoff tervezte az üveget és Marton Perlaki volt a kampány fotósa. 
 


A dobozon visszaköszön a jellegzetes zöld-fehér csíkozás, míg a parfüm üvege különféle kontrasztokkal fejezi ki a harmóniát. Fejillatában a mandarin virág és a fehér jácint , míg szívjegyében a bükköny, a jázmin és az ylang-ylang alkot egy virágcsokrot. A parfüm alapjegye a fás vonalat képviseli, fehér szantálfát, osmanthus-t és indonéziai patchouli-t tartalmaz.

"A Carven értékeket szerettem volna megjeleníteni nőies stílusban: a kortalan eleganciát, mely teljesen könnyednek tűnik. Olyan illatot szerettem volna, mely egy hatalmas frissen vágott virágcsokorra hasonlít, temperamentumos és hosszan tartó illatfelhőt hagy maga után." - Francis Kurkdjian 
 

 

"A nő spontán, erős, törékeny és egyszerre mind. Kétségtelenül elegáns, gyerekesen félszeg, ami ellenállhatatlanná teszi. Hihetetlen frissessége mögött egy szokatlanul határozott fiatal hölgy lelke lakozik. Ő egyszerűen a régi idők szerint finom és méltóságteljes, egy modern nő testében."

 

A Carven parfümököt Magyarországon kizárólag Douglas üzletekben lehet megvásárolni.